Érdeklődj megoldásainkról kollégánktól munkanapokon 9:00 - 15:00 között: +36 30 382 4421

Mi szükséges a Channel Manager elindításához? – első lépések

A Channel Manager segítségével másodpercek alatt frissül a Szallas.hu, Booking, Airbnb és Appartman naptárad és egy helyről adhatod meg az áraidat minden csatornádon, akár magasabb árat megadva a szállásközvetítőkre.

1. Appartman regisztráció

A Channel Manager legfontosabb előfeltétele a regisztráció az Appartman felületén, amit pár perc alatt bármikor megtehetsz. Fontos, hogy legyen létrehozva minden olyan lakóegység, amit szinkronizálni szeretnél. Ezen a linken tudsz regisztrálni hozzánk

2. Előfizetés – mennyibe kerül a Channel Manager?

Mindkét Pro csomagunkban elérhető a Channel Manager. A jutalékos csomagban a 4500 Ft-os alapdíj mellett 2% jutalékot számítunk fel a szinkroizált foglalalások után. Ezt a csomagot azonban csak szezonon kívülre ajánljuk. A fix díjas Pro csomagunkban a lakóegységek szerint alakulnak a havidíjak, és jutalék nem kerül felszámításra. Az árazás oldalunkon meg tudod tekinteni, hogy mennyibe kerül a Channel Manager a szálláshelye(i)d esetén

3. Általános előkészületek

  1. Legyen minden összekötni kívánt szállásközvetítőn teljes szálláshely regisztrációja. Amíg nincs kész a regisztráció és a szálláshely hozzáadása, addig nem tudjuk az adott csatornát összekötni
  2. Legyenek összhangban a szoba darabszámok szobatípuson belül. Például: ha az Appartmanon 2 db Tulipán szoba van, akkor a szállásközvetítőkön is 2 db legyen abból a szobatípusból, ne 1 db Tulipán 1. és 1 db Tulipán 2. Szobát szobával tudunk összekötni, ameddig nincsenek összhangban, addig nem tudjuk összekötni. Több szoba általánosságban lehet, nem kötelező mindegyiket összekötni

Szallas.hu-val kapcsolatos teendők

  1. Ha van korábbi Channel Manager kapcsolat bekötve, az ügyfélszolgálatot kell keresni, mert csak ők tudják szétkötni. Amíg be van kötve más szolgáltató, addig nem tudunk újrat bekötni
  2. Adja hozzá a korábbi foglalásokat az Appartman felületéhez. A Szallas.hu nem tudja átküldeni nekünk a már beérkezett foglalásokat, így azokat az Éjszakák zárolása funkcióval hozzá kell adni az Appartmanhoz

Booking.commal kapcsolatos teendők

  1. Legyen meg a hozzáférés a hitelesítési módokhoz (Pulse applikáció, vagy a telefon, amire az SMS-t küldi a Booking. Hiába van bejelentkezve, 99%, hogy az összekötéshez k érni fog egy hitelesítést a Booking. Ha másé a megadott telefonszám, akkor az összekötés időpontjában legyen elérhető, hogy be tudja diktálni a kódot).

Airbnb-vel kapcsolatos teendők

  1. Legyen profilkép hozzáadva az Airbnb fiókhoz. Sajnos ellenkező esetben nem engedi az Airbnb összekötni. Ha nincs éppen valódi profilkép, a szálláshely logója, vagy egy kép a szálláshelyről is megteszi

4. Időpont foglalása a Channel Manager beállításra

Csomagjaink tartalmazzák a beállítást, és a funkció bemutatását. Az Appartman admin felületén a Beállítások > Channel Manager menüpontban tudsz időpontot foglalni hozzánk. A beállítás körülbelül fél órát vesz igénybe.

Maradt még kérdésed?