Google Értékelések szinkronizálása és automatikus gyűjtése

Mi szükséges a Google Értékelések megjelenítéséhez?

1. Google Cégprofil regisztráció

A Google Cégprofil nagy segítség szálláshelyednek, mert annak köszönhetően tudsz megjelenni a Google Térképeken, és ha rád keresnek a vendégek, akkor kiemeltebben fog megjelenni a találat egy képekkel ellátott kártyán a jobb oldalon. Ha nincs még regisztrációd, akkor ezen a linken tudod elindítani.

2. Szálláshely típusú kategória

Csak a szálláshely típusú kategóriákat tudjuk megjeleníteni. Ha a szálláshelyed egyéb tevékenységet is végez, és az a kategória van megjelölve a Google Cégprofilban, akkor nem fog megjelenni a listában.


Google Értékelések szinkronizálása a Google Cégprofilról

1. Cégprofil megkeresése az adatbázisában

Menj a Beállítások > Google Értékelések menüpontba, nyomd meg a Szálláselyem keresése gombot, és kezdd el beírni a szálláshelyed nyelvét!

2. Szálláshely kiválasztása

Válaszd ki a szálláshelyet a listából

3. Kész


Milyen értékeléseket szinkronizálunk a Google Cégprofilról?

Meghatározott számú értékelést tudunk lekérni hetente. Az összpontszámot lekérjük és meg is jelenítjük, viszont szövegesen csak a 4 és 5 csillagosok fognak megjelenni. A Google Értékelések a főoldalon a fejlécben, illetve mobil nézetben a naptár felett jelennek meg. Az értékelések számára kattintva lehet megnyitni a szöveges értékeléseket.


Értékelések automatikus gyűjtése

Az automatikus e-mailekkel tudod automatizálni az értékeléseid gyűjtését. Az Értékelésgyűjtő e-mail a távozás után 48 órával megy ki a vendégnek (ha be van kapcsolva az automatizáció). Ebbe tudod beleilleszteni linkként a Google Cégprofilod értékelő felületét.

1. Google Cégprofil link másolása

A Google Keresőben keress rá arra, hogy cégem, ha be vagy jelentkezve azzal a profillal, aminél létrehoztad a Google Cégprofilodat.

2. Vélelények kérése

Válaszd ki a Vélemények kérése opciót és másold ki a linket!

3. E-mail megkeresése

Az Appartman admin felületén menj a Beállítások > Automatikus e-mailek menüpontba és keresd meg az Értékelésgyűjtő e-mailt, ami legalul lesz. Kapcsold be az e-mailt a jobb oldalon található lila kapcsolóval!

4. Szöveg létrehozása

Írd be szövegnek például, hogy "Ha jól érezte magát a szállásunkon, akkor kérem értékelje a szálláshelyünket a Google felületén!"

5. Link beillesztése a szövegbe

Jelöld ki a szöveget, amit beírtál, és nyomd meg a link gombot a szerkesztő jobb oldalán (kis láncszem ikon) és illeszd be a linket, amit a Google-től kimásoltál.

6. Add meg több nyelven a szöveget, ha vannak idegen nyelvű vendégeid

A 4-5. lépések ismétlésével több nyelven is megadhatod a szöveget. Válassz nyelvet a jobb oldali nyelvválasztóval.

7. Ismételd meg a lépéseket a közösségi média felületeiddel

A Google felülethez hasonlóan a közösségi média felületeidet is beillesztheted, megkérheted a vendégeket, hogy kövessenek.

+ 1 profi tipp

Hozz létre egy kedvezményt a visszatérő vendégeidnek. A kedvezmény létrehozásakor a Megjelenítés a rejtett kedvezményt válaszd, így nem fog megjelenni a foglalási felületen másnak a kedvezmény, csak a visszatérő vendégeid fognak tudni a kódról. A kedvezmények létrehozásáról bővebben ebben a cikkben írtunk.


← Vissza a Súgó cikkekhez