A Google Cégprofil nagy segítség szálláshelyednek, mert annak köszönhetően tudsz megjelenni a Google Térképeken, és ha rád keresnek a vendégek, akkor kiemeltebben fog megjelenni a találat egy képekkel ellátott kártyán a jobb oldalon. Ha nincs még regisztrációd, akkor ezen a linken tudod elindítani.
Csak a szálláshely típusú kategóriákat tudjuk megjeleníteni. Ha a szálláshelyed egyéb tevékenységet is végez, és az a kategória van megjelölve a Google Cégprofilban, akkor nem fog megjelenni a listában.
Menj a Beállítások > Google Értékelések
menüpontba, nyomd meg a Szálláselyem keresése
gombot, és kezdd el beírni a szálláshelyed nyelvét!
Válaszd ki a szálláshelyet a listából
Meghatározott számú értékelést tudunk lekérni hetente. Az összpontszámot lekérjük és meg is jelenítjük, viszont szövegesen csak a 4 és 5 csillagosok fognak megjelenni. A Google Értékelések a főoldalon a fejlécben, illetve mobil nézetben a naptár felett jelennek meg. Az értékelések számára kattintva lehet megnyitni a szöveges értékeléseket.
Az automatikus e-mailekkel tudod automatizálni az értékeléseid gyűjtését. Az Értékelésgyűjtő e-mail
a távozás után 48 órával megy ki a vendégnek (ha be van kapcsolva az automatizáció). Ebbe tudod beleilleszteni linkként a Google Cégprofilod értékelő felületét.
A Google Keresőben keress rá arra, hogy cégem
, ha be vagy jelentkezve azzal a profillal, aminél létrehoztad a Google Cégprofilodat.
Válaszd ki a Vélemények kérése
opciót és másold ki a linket!
Az Appartman admin felületén menj a Beállítások > Automatikus e-mailek
menüpontba és keresd meg az Értékelésgyűjtő e-mailt
, ami legalul lesz. Kapcsold be az e-mailt a jobb oldalon található lila kapcsolóval!
Írd be szövegnek például, hogy "Ha jól érezte magát a szállásunkon, akkor kérem értékelje a szálláshelyünket a Google felületén!"
Jelöld ki a szöveget, amit beírtál, és nyomd meg a link gombot a szerkesztő jobb oldalán (kis láncszem ikon) és illeszd be a linket, amit a Google-től kimásoltál.
A 4-5. lépések ismétlésével több nyelven is megadhatod a szöveget. Válassz nyelvet a jobb oldali nyelvválasztóval.
A Google felülethez hasonlóan a közösségi média felületeidet is beillesztheted, megkérheted a vendégeket, hogy kövessenek.
Hozz létre egy kedvezményt a visszatérő vendégeidnek. A kedvezmény létrehozásakor a Megjelenítés
a rejtett kedvezményt válaszd, így nem fog megjelenni a foglalási felületen másnak a kedvezmény, csak a visszatérő vendégeid fognak tudni a kódról. A kedvezmények létrehozásáról bővebben ebben a cikkben írtunk.