Érdeklődj megoldásainkról kollégánktól munkanapokon 9:00 - 15:00 között: +36 30 382 4421

Naptár beállítása – mikorra tud foglalni a vendég és hogyan lesz naprakész a naptárad?

A vendég oldali naptár szabja meg azt, hogy mikorra tudnak foglalni a vendégek. A vendégek akkor tudnak foglalni, amikor

Már átnéztük a foglalási szabályok beállítását, így csak a foglalások bevitele van hátra, hogy naprakész legyen a naptár.

Foglalás típusok

3 foglalás típus van

1.: Foglalás

Ami az Appartman rendszerén keresztül érkezett. Ehhez az kell, hogy valaki leadjon egy foglalást a foglalási felületeden.

2.: Zárolás

Manuálisan zárolt éjszakák. Természetesen nem kell feltétetlen foglalásnak lennie, ha más miatt vagy zárva például, azt is így viheted fel a legkönnyebben

Zárolás bevitele – a Vezérlőpulton található Éjszakák zárolása menüpontban tudod kiválasztani, hogy mely lakóegységeket, és mely éjszakákon szeretnéd lezárni. A naptárban elegendő bejelölni az első és az utolsó éjszakákt, a köztes éjszakák automatikusan bejelölődnek.

3.: Szinkronizált foglalás – Channel Manager

A Channel Manager funkciónk pár másodperc áthozza a foglalásaidat az összekötött csatornákról (Airbnb, Szallas.hu, Booking.com). Az Appartman felületén láthatod az összes foglalásodat egy helyen.


Következő lépés ➜

A következő cikkben a foglalás folyamatát fogjuk áttekinteni.


← Vissza a Súgó cikkekhez

Maradt még kérdésed?