Tekintsd meg szakmai cikkeinket!
Szallasadok.com

Foglalások kezelése a beérkezés után a foglalómotorban – a foglalás folyamata 3

Az előző cikkben megnéztük, hogy hogy működik a foglalás folyamata, most pedig megnézzük, hogy kezelheted a foglalásaid.

Honnan éred el a foglalásaid?

Vezérlőpult

A Vezérlőpulton több helyről is megtekintheted a foglalásokat:

  • a naptárban lévő foglalásokra* kattintva meg tudod nyitni a foglalás részletes nézetét
  • szintén a Vezérlőpulton található 3 lista nézet
    • következő 7 napban érkezők
    • visszaigazolandó foglalások
    • további foglalások

Foglalások menü

A Foglalások menüben egy listát találsz az összes foglalásról. A táblázatban tudsz keresni, és az oszlopokat rendezni.


Foglalás részletes nézete

A foglalás részletes nézetét a foglalást megnyitva látod.

Foglalás adatai

Itt egyszerű adatok találhatók, mint az érkezési-távozási dátumok, éjszakák száma és a lefoglalt szobák.

Foglalási díj részletező

Részletesen lebontva tudod megtekinteni a foglalási díjat. Itt látszik a fizetési állapot is, amit tudsz szerkeszteni is, ha nem Stripe (online bankkártyás) fizetésről van szó. Zárolás és iCal naptár szinkron esetén nem állnak rendelkezésre ilyen részletes infók.

Megrendelő adatai

Külön részletezőt kaptak a vendég adatok is.

Megjegyzés

Itt jelenik meg a megjegyzés, amit a vendég adott hozzá, illetve te is tudsz a foglaláshoz saját megjegyzést adni.

E-mail állapotok

Látszanak a már kiküldött e-mailek tárgyai és az e-mailek állapotai is, amik a következők lehetnek:

  • feldolgozás alatt
  • elküldve
  • megnyitva
  • küldési hiba – ha ezt, látod, vedd fel az ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a chaten!

Foglalás kezelésére szolgáló gombok

Foglalás visszaigazolása – még nem visszaigazolt foglalás esetén jelenik meg a gomb, ezzel tudod visszaigazolni a foglalási kéréseidet.

Foglalás elutasítása – még nem visszaigazolt foglalás esetén jelenik meg a gomb, így tudod elutasítani a foglalási kéréseidet.

  • visszautasítás esetén tudsz indoklást írni a vendégnek
  • profi tipp: érdemes létrehozni egy rejtett kedvezményt, aminek a kuponkódját ilyenkor be tudod másolni, hogy esetleg más dátumon be tudjanak foglalni, ha a dátum nem volt megfelelő

Foglalás törlése – visszaigazolt foglalásokat tudsz törölni

  • visszautasítás esetén tudsz indoklást írni a vendégnek

Következő lépés ➜

Megmutatjuk, hogy működik az iCal naptár szinkron, amivel össze tudod kötni a Szallas.hu, Booking, Airbnb és az Appartman naptárait.


← Vissza a Súgó cikkekhez