Az előző cikkben megnéztük, hogy hogy működik a foglalás folyamata, most pedig megnézzük, hogy kezelheted a foglalásaid.
A Vezérlőpulton több helyről is megtekintheted a foglalásokat:
A Foglalások menüben egy listát találsz az összes foglalásról. A táblázatban tudsz keresni, és az oszlopokat rendezni.
A foglalás részletes nézetét a foglalást megnyitva látod.
Itt egyszerű adatok találhatók, mint az érkezési-távozási dátumok, éjszakák száma és a lefoglalt szobák.
Részletesen lebontva tudod megtekinteni a foglalási díjat. Itt látszik a fizetési állapot is, amit tudsz szerkeszteni is, ha nem Stripe (online bankkártyás) fizetésről van szó. Zárolás és iCal naptár szinkron esetén nem állnak rendelkezésre ilyen részletes infók.
Külön részletezőt kaptak a vendég adatok is.
Itt jelenik meg a megjegyzés, amit a vendég adott hozzá, illetve te is tudsz a foglaláshoz saját megjegyzést adni.
Látszanak a már kiküldött e-mailek tárgyai és az e-mailek állapotai is, amik a következők lehetnek:
Foglalás visszaigazolása – még nem visszaigazolt foglalás esetén jelenik meg a gomb, ezzel tudod visszaigazolni a foglalási kéréseidet.
Foglalás elutasítása – még nem visszaigazolt foglalás esetén jelenik meg a gomb, így tudod elutasítani a foglalási kéréseidet.
Foglalás törlése – visszaigazolt foglalásokat tudsz törölni
Megmutatjuk, hogy működik az iCal naptár szinkron, amivel össze tudod kötni a Szallas.hu, Booking, Airbnb és az Appartman naptárait.